Copyright: Maja Bang

20110115

_Vinter_gæk_

De er på vej! Billed fra min have.

11 kommentarer:

  1. Åhh hvor dejligt. Mange tak for det :)

    SvarSlet
  2. Neiiii! Hvor fint! Jeg må straks ud i haven og snuse efter gækker. Ville blive så glad, hvis de også er her.

    SvarSlet
  3. Fik et helt sug i maven, må ud og kigge med det samme det bliver lyst imorgen...! Så er der håb forude....

    SvarSlet
  4. Bliver helt rørt! Elsker de små gæk, jeg skal på jagt i morgen i haven.

    SvarSlet
  5. hold nu op - hvor topgodt. lige hvad jeg havde brug for i al den tåge og grå tristhed. tak!

    SvarSlet
  6. ...og når den værste nakkestivhed har fortaget sig springer de ud...
    Har fundet herover fra Badut.
    Hvor er det smukke billeder af hverdagen der leves her.

    SvarSlet
  7. JAAAAA dejlig med et så smukt og savnet billede. Forår kom an!

    SvarSlet
  8. Blev også helt lettet, da man kunne se at foråret er på vej, syntes jeg trænger...;)

    SvarSlet
  9. Hvor er det dejligt... De har ladet vente på sig i år!!!

    SvarSlet