Copyright: Maja Bang

20111205

Clara_Marie_på_arbejde_

Idag har Clara Marie og jeg været i Århus, Clara Marie er blevet fotograferet, i forbindelse med mit arbejde.
Den lille "fotomodel" tog det hele i stiv arm, selvom der var 5 tøjskift og en mand med et stort kamera, som kravlede rundt på gulvet. Glæder mig til at se de rigtige billeder.
Billedet sneg jeg mig til at tag med min mobil, kvaliteten er derefter. 

Bagefter tog vi et smut ned i byen og mødtes med en veninde og hende lille lækre dreng, Theodor, helt klart et kæreste potentiale for Clara Marie, ihvertfald hvis det står til mig. 
Det har været en rigtig hyggelig dag, selvom der var lidt skrig og skrål på vejen hjem. 
Var lige ved at tro damen allerede havde fået nykker, men det var bare en bommelum i bleen.


3 kommentarer:

  1. Spændende! Clara Marie er en sej tøs at tage alt det hurlumhej i stiv arm.
    Mon du nogensinde har løftet sløret for, hvilket firma du arbejder for?

    SvarSlet
  2. Hvor er hun fin:-) Hun ligner en rigtig lille modella:-)

    SvarSlet
  3. Ida, det har vist ikke...;)Jeg arbejder hos Brands4kids, hovedsaglig på deres mærke CeLaVi, men laver også alt mulig andet indimellem, bla. print til bodyer og natdragter.

    Fru Schou, tak for det...;)

    SvarSlet